Fan point club - Общи условия
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ FANPOINTCLUB:
1. Страни по Общите условия:
1.1. ВАПО ЕООД, ЕИК 831216694, адрес: София 1528, бул. „Искърско шосе” 7, ТЦ „Европа”, сграда 1, офис 2-1, тел. +359888999992, email: supportclients@fan-point.bg , наричано по-долу за краткост „Fan Point“, организира и поддържа Програмата за лоялни клиенти Fan Point Stores, наричана по-долу „Програмата“.
1.2. Участник в Програмата за лоялни клиенти FanPointClub, наричан по-долу за краткост „Участник“ или „Клиент”, може да бъде всяко дееспособно физическо лице, което е клиент на Fan Point и се регистрира в Програмата. Fan Point си запазва правото да откаже участието в Програмата, без да посочва основанията за това.
2. Участието в Програмата дава право на Клиента да получава точки при всяка покупка; да ползва определена отстъпка на база натрупаните точки при покупка на стоки в магазините на Fan Point; да получава информация за нови продукти и актуални промоции. Актуален списък с магазините, в които Клиентът може да ползва отстъпка като участник в Програмата за лоялни клиенти FanPointClub, е достъпен на www.fanpoint.bg.
3. Правата на всеки участник в Програмата за лоялни клиенти FanPointStores са персонални и не могат да се преотстъпват на други лица. При поискване от служителите в магазина Клиентът трябва да удостовери своята самоличност със своето име, телефон и/или имейл адрес. В случай, че Клиентът откаже да направи това, Fan Point има право да не му предостави всяко от правата му по Програмата.
4. Участникът натрупва точки автоматично с всяка своя покупка. Всяка точка има срок на валидност от 1 година от деня на покупка. Размерът на отстъпката, която се предоставя на Клиента, е различен за всеки Участник и се определя на база на нивото, в което се намира към момента на покупката Участника.
5. Програмата за лоялни клиенти Fan Point Club има пет нива: 1BASIC, 2REGULAR, 3COMFORT, 4SUPERIOR и 5PREMIUM.
Участникът може да се качи в по-високо ниво, да запази настоящото ниво или да слезе в по-ниско ниво на база на натрупаните от Участника точки.
По всяко време Клиентът може да получи информация за нивото, в което се намира; ползваната отстъпка и история на своите покупки във всеки магазин на Fan Point или като влезе в своя клиентски профил на www.fanpoint.bg.
6. Отстъпката, която се ползва от всеки Участник, не се начислява допълнително при покупка на стоки, чиято цена е намалена, или участват в промоция.
7. За да ползва отстъпката, Клиентът трябва да бъде идентифициран преди плащането на покупката. Отстъпката се ползва при покупки във всеки магазин от списъка с магазини на Fan Point, както и онлайн на www.fanpoint.bg. Отстъпката се ползва както при плащане в брой, така и при плащане с дебитна/кредитна карта.
8. Fan Point има право да блокира и да анулира участието в Програмата незабавно и без уведомление, ако се установи, че предоставените от Клиента лични данни са неверни или непълни или ако се установи, че Клиентът не спазва Общите условия.
9. Fan Point си запазва правото по всяко време да променя настоящите Общи условия и процедурата по предоставяне на отстъпки с Програмата за лоялни клиенти Fan Point Club. Клиентите ще бъдат уведомявани за такива промени на Общите условия чрез уведомления в магазините на Fan Point и на интернет страницата www.fanpoint.bg.
10. С подписването на Регистрацията за участие в Програмата за лоялни клиенти Fan Point Club, Клиентът декларира, че предоставя доброволно личните си данни и се съгласява те да бъдат обработвани от Fan Point в съответствие с отбелязаните цели.
11. Информация, която се предоставя на участника в Програмата на основание чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните):
11.1. Вапо ЕООД е администратор на лични данни, който обработва предоставените му от Участника в Програмата лични данни в съответствие с действащото законодателство. Координатите за връзка с ВАПО ЕООД в качеството му на администратор на лични данни са посочени в т. 1, подточка 1.1. от настоящите Общи условия.
- 2. Цели на обработването, за които са предназначени личните данни на Участника в Програмата и правно основание за обработването: Личните данни на Участника в Програмата се обработват за следните цели: а) за участие в Програмата за лоялни клиенти FanPointClub и b) за изпращане на информация за нови продукти, кампании, отстъпки и събития. Правното основание за обработването на личните данни е чл. 6, параграф 1, буква а) от Регламент (ЕС) 2016/679, а именно - субектът на данните е дал съгласие за обработване на данните му за изрично посочените цели;
- 3. Категории получатели на личните данни: Личните данни, предоставени от Участника в Програмата да бъдат разкривани от ВАПО ЕООД на следните категории получатели: определени от ВАПО ЕООД лица, които ще осигуряват техническото изпращане на имейли и/или съобщения и осъществяването на телефонни обаждания от ВАПО ЕООД до Участника в Програмата;
- 4. Срок, за който ще се съхраняват личните данни: Обработката на данните на Участника в Програмата важи за времетраенето на Програмата за лоялни клиенти FanPointClub. При прекратяване на Програмата ВАПО ЕООД в срок не по-дълъг от тридесет дни унищожава личните данни или ги анонимизира при спазване на действащите нормативни изисквания в тази връзка;
- 5. Право да се изиска от администратора достъп до, коригиране или изтриване на лични данни или ограничаване на обработването на лични данни, свързани със субекта на данните, или право да се направи възражение срещу обработването, както и правото на преносимост на данните:
Съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 Участникът в Програмата има право:
- 5.1. да изиска от администратора достъп до обработваните от него лични данни, свързани с Участника в Програмата, по реда и при условията, описани в чл. 15 от Регламент (ЕС) 2016/679;
- 5.2. да изиска от администратора коригиране на обработваните от него лични данни, свързани с Участника в Програмата, по реда и при условията, описани в чл. 16 от Регламент (ЕС) 2016/679;
- 5.3. да изиска от администратора изтриване на обработваните от него лични данни, свързани с Участника в Програмата, по реда и при условията, описани в чл. 17 от Регламент (ЕС) 2016/679;
- 5.4. да изиска от администратора ограничаване на обработването на лични данни, свързани с Участника в Програмата, по реда и при условията, описани в чл. 18 от Регламент (ЕС) 2016/679;
- 5.5. Участникът в Програмата има право на преносимост на данните по реда и при условията, описани в чл. 20 от Регламент (ЕС) 2016/679;
- 6. Участникът в Програмата има право на възражение срещу обработването на личните му данни, по реда и при условията, описани в чл. 21 от Регламент (ЕС) 2016/679;
- 7. Право на оттегляне на съгласието: Участникът в Програмата има право на оттегляне на съгласието си за обработване на личните му данни по всяко време. Оттеглянето на съгласието на Участника в Програмата не засяга законосъобразността на обработването преди оттеглянето. Оттеглянето на съгласието на Участника в Програмата може да стане адреса на Вапо ЕООД, във всеки магазин на Вапо ЕООД или въз основа на заявление, подадено чрез изпращане на съобщение на имейл supportclients@fanpoint.bg, като в последния случай получаването на оттеглянето следва да бъде потвърдено по имейл от Вапо ЕООД.
Оттеглянето на съгласието за обработка на данните за участие в Програмата за лоялни клиенти FanPointClub ще има за резултат това, че Вапо ЕООД няма да бъде в състояние да осигури участието на Участника в Програмата за лоялни клиенти FanPointClub, поради което оттеглянето на съгласието се третира като отказ от клиентския договор.
Оттеглянето на съгласието за обработка на данните за изпращане на информация за нови продукти, кампании, отстъпки и събития ще има за резултат това, че Вапо ЕООД няма да може да изпраща на притежателя на Участника информация за нови продукти, кампании, отстъпки и събития.
- 8. Право на жалба до надзорен орган: Участник в Програмата, който смята, че е налице нарушаване на правилата за защита на личните данни, може да подаде жалба до Комисията за защитата на личните данни;
12. Личните данни на КЛИЕНТА се обработват в съответствие с действащото законодателство и се включват в база данни. Fan Point полага дължимата грижа и отговаря за защита на личните данни в съответствие с действащото законодателство.
13. За неуредените в тези Общи условия въпроси се прилага действащото законодателство. Всички спорове се решават от компетентния български съд.