Връщане

Потребителят има право да върне закупена стока от Сайта в 30-дневен срок от датата на получаване на стоката. Потребителят не е длъжен да посочва причина за това.  

При връщане транспортните разходи се поемат от страна на Потребителя.

При окончателно върната стока Потребителят получава обратно заплатената от него сума по банков път в рамките на 10 работни дни.

*След изтичането на 30-дневния срок, потребителят може да върне стоката само в случай че тя е дефектирала.

*Връщане на бельо и бански не се извършва.

 

Заявка за връщане се прави чрез коректно попълнен ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ или с писмено уведомление в свободен текст от страна на Потребителя чрез съобщение до Fan Point на имейл supportclients@fanpoint.bg. Съобщението задължително трябва да съдържа имената на Потребителя; телефон и имейл за връзка; номер на поръчка; код и описание на стоката или стоките, които са предмет на заявката.

Заявка за рекламация се прави с писмено уведомление в свободен текст от страна на Потребителя чрез съобщение до Fan Point на имейл supportclients@fanpoint.bg. Съобщението задължително трябва да съдържа имената на Потребителя; телефон и имейл за връзка; номер на поръчка; код и описание на стоката или стоките, които са предмет на заявката. Заявката за рекламация трябва да съдържа още причината за рекламацията, заедно с описание на проблема и снимков материал, ако е възможно.

Служител на Сайта ще се свърже обратно с Потребителя чрез съобщение по имейл или по телефон, след като прегледа заявката за връщане или рекламация, за да уведоми Потребителя за решението на Fan Point по заявката или при нужда от допълнителна информация. Ако заявката за връщане или рекламация е приета, Потребителят получава подробна информация за следващите стъпки. Ако заявката за връщане или рекламация е отказана, в съобщението следва да бъдат посочени причините за отказа. 

Връщане – При окончателно връщане на стока Потребителят получава обратно заплатената от него сума по банков път в рамките на 10 работни дни от датата на получаване на стоката на указания от Fan Point адрес. В случай, че плащането е направено чрез Наложен платеж, Потребителят трябва да предостави данни на банкова сметка в лева: IBAN и Име на титуляр, по която Fan Point да възстанови сумата. В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми става чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането.

 

Транспортните разходи при Връщане стока се поемат изцяло от Потребителя. В тези случаи, Потребителят сам избира куриерската фирма, с която желае да върне стоката.

 

Ако Връщането на стока се дължи на вина на Fan Point, в случай на доставка на различна от поръчаната стока и/или различен размер на стоката от този в поръчката, транспортните разходи по Връщането на стоката и коректното изпращането на поръчаната стока се поемат изцяло от Fan Point. В тези случаи Потребителят следва да ползва услугите на куриерска фирма Спиди АД.

 

Заявки за връщане или рекламации се приемат само при представяне на касова бележка и оригинална опаковка. При връщане на стока е задължително стоката да е неупотребявана и в добър общ вид. При предявяване на рекламация е необходимо стоката да бъде предварително почистена и в добър общ вид. Рекламации не се приемат при опит за увреждане и дефекти, които са вследствие неправилна употреба и поддържане или са причинени умишлено.

При връщане или рекламации на стока е необходимо стоката да бъде опакована в подходяща за транспорт опаковка, която да съхрани стоката. Ако стоката е била доставена в кутия, опаковката трябва да съхрани и кутията. Подходящото опаковане е отговорност на Потребителя. Неподходящата опаковка може да бъде причина за отказ от получаване на пратката и впоследствие да доведе до отказ на заявката за връщане или рекламация.

 

 Fan Point не предлага замяна на закупена стока. В случай, че Потребителят иска да получи различен размер от даден артикул от получения с поръчка, Потребителят трябва да направи нова поръчка за новия артикул и да върне предишния артикул съгласно условията за Връщане.