Menu
Close

Връщане и замяна

Потребителят може да върне или замени закупена стока от Сайта, в 14-дневен срок от датата на получаване на стоката. Fan Point приема връщане и замяна на закупени от Сайтовете стоки по следните причините:

•           Грешен продукт

•           Грешен размер

•           Дефектна стока

•           Промяна на решението относно направената покупка

 

При горе изброените причини транспортните разходи се поемат от страна на Потребителя.

В случай на грешка по вина на САЙТА, транспортните разходи се поемат от Fan Point. При замяна, новият модел се изпраща на клиента след като вече закупения бъде получен от Fan Point. При окончателно върната стока Потребителят получава обратно заплатената от него сума по банков път в рамките на 10 работни дни.

*След изтичането на 14-дневният срок, потребителят може да върне стоката само в случай че тя е дефектирала.

*Връщане и замяна на бельо и бански не се извършва.

 

Заявки за връщане, замяна и рекламация се прави с писмено уведомление в свободен текст от страна на Потребителя чрез съобщение до Fan Point на имейл supportclients@fanpoint.bg. Съобщението задължително трябва да съдържа имената на Потребителя; телефон и имейл за връзка; номер на поръчка; стоката или стоките, които са предмет на Рекламация; причина за Рекламацията; дали иска замяна или окончателно връщане на стоката/ стоките от поръчката.

Връщане – При окончателно връщане на стока / стоки ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава обратно заплатената от него сума по банков път в рамките на 10 работни дни от датата на получаване на стоката / стоките на оказания от Fan Point адрес. За целта Потребителят трябва да предостави в съобщението за Рекламация и данни на банкова сметка: IBAN и Име на титуляр, по която Fan Point да възстанови сумата. Служител на САЙТА ще се свърже обратно с ПОТРЕБИТЕЛЯ, за да приеме Рекламацията, след като прегледа и одобри възможността за връщане.

Замяна – При неподходящ размер, Потребителят следва да посочи размер на стоката, с която желае да бъде заменена първоначално поръчаната стока. Ако Потребителят желае замяна на поръчана стока с друга стока, предлагана на Сайта, следва да изпрати линк или код на стоката за замяна в първоначалното съобщение. Служител на Fan Point ще се свърже обратно с Потребителя, за да потвърди замяната, след като прегледа, одобри и провери възможността за замяната. Детайли свързани с разлика в сумите ще бъдат коментирани допълнително. Заменящата стока ще бъде изпратена на посочения от Потребителя адрес до 5 работни дни, от датата на получаване обратно на стоката за замяна на адреса на Fan Point.

Транспортните разходи при Връщане и Замяна на стока се поемат изцяло от Потребителя. В тези случаи, Потребителят сам избира начина на доставка на стоката.

 

Ако Връщането и/или Замяната на стока се дължи на вина на Fan Point, в случай на доставка на различна от поръчаната стока и/или различен размер на стоката от този в поръчката, транспортните разходи по Връщането и/или Замяната на стоката се поемат изцяло от Fan Point. В тези случаи Потребителят следва да ползва услугите на фирма Интерлогистика.

 

Заявки за връщане, замяна и рекламации се приемат само при представяне на касова бележка и оригинална опаковка. При връщане и/или замяна на стока е задължително стоката да е неупотребявана и в добър общ вид. При предяване на рекламация е необходимо стоките да са предварително почистени и в добър общ вид. Рекламации не се приемат при опит за увреждане и дефекти, които са в следствие неправилна употреба и поддържане или са причинени умишлено.

При връщане, замяна и рекламации на стока е необходимо стоката да бъде опакована в подходяща за транспорт опаковка, която да съхрани стоката. Ако стоката е била доставена в кутия, опаковката трябва да съхрани и кутията. Подходящото опаковане е отговорност на Потребителя. Неподходящата опаковка може да бъде причина за отказ от получаване на пратката и впоследствие да доведе до отказ на заявката за връщане, замяна и рекламация.

banner