Returns
Заявка за връщане се прави чрез попълване на електронен ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ от страна на Потребителя. При попълване на електронния ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ на Сайта, Потребителят избира количество за всеки артикул от конкретна поръчка, който иска да върне, и попълва задължителните полета с данни за възстановяване на заплатената сума - IBAN и Име на титуляр на банкова сметка в лева. Fan Point ще възстанови сумата за върнатите артикули по посочената сметка, като отговорността за коректното изписване на данните за банковата сметка е изцяло на Потребителя.
Потребителят трябва да попълни още полетата с информация за пратката с артикули за връщане след като я изпрати (куриерската фирма и номер на товарителница). Тази информация е задължителна за идентифициране на всяка получена пратка и обработка на връщането. Без тази информация обработката на връщането може да бъде забавено или невъзможно.
Потребителят има право да върне закупена стока от Сайта в 30-дневен срок от датата на получаване на стоката. Потребителят не е длъжен да посочва причина за това.
Връщане на бельо и бански не се извършва.
При връщане на стока Потребителят получава обратно заплатената от него сума по банков път в рамките на 10 работни дни от датата на получаване на стоката на указания от Fan Point адрес.
Транспортните разходи при Връщане на стока се поемат изцяло от Потребителя. В тези случаи, Потребителят сам избира куриерската фирма, с която желае да върне стоката.
Fan Point не предлага замяна на закупена стока. В случай, че Потребителят иска да получи различен размер от даден артикул от получения с поръчка, Потребителят трябва да направи нова поръчка за новия артикул и да върне предишния артикул съгласно условията за Връщане.
Ако Връщането на стока се дължи на вина на Fan Point, в случай на доставка на различна от поръчаната стока и/или различен размер на стоката от този в поръчката, транспортните разходи по Връщането на стоката и коректното изпращането на поръчаната стока се поемат изцяло от Fan Point. В тези случаи Потребителят следва да се свърже с Fan Point чрез съобщение по имейл или по телефон на посочените контакти и да следва указанията, които ще получи от служител на Сайта.
При връщане на стока е задължително стоката да е неупотребявана и в добър общ вид.
При връщане на стока е необходимо стоката да бъде опакована в подходяща за транспорт опаковка, която да съхрани стоката. Ако стоката е била доставена в кутия, опаковката трябва да съхрани и кутията. Подходящото опаковане е отговорност на Потребителя. Неподходящата опаковка може да бъде причина за отказ от получаване на пратката и впоследствие да доведе до отказ на заявката за връщане.
Адрес за изпращане на пратки при връщане на артикули:
Fan Point / Вапо ЕООД
София, 1528, бул. Искърско шосе №7, ТЦ Европа, сграда 1, склад №8.
Тел.: +359 888 999 992
Ако сте регистриран Потребител, можете да достъпите Формуляра за връщане в полето ПОРЪЧКИ в МОЯТ ПРОФИЛ или като натиснете ТУК.
Ако сте завършил поръчка като ГОСТ, можете да достъпите Формуляра за връщане като попълните НОМЕР НА ПОРЪЧКА и имейл адрес от поръчката ТУК.